کوماکس لند

نمایندگی کوماکس کره در ایران

کوماکس لند

نمایندگی کوماکس کره در ایران

خرید آیفون تصویری – معرفی 5 برند برتر در بازار ایران

خرید آیفون تصویری – معرفی 5 برند برتر در بازار ایران

با توجه به تغییر سبک زندگی مردم به آپارتمان‌نشینی بیش از گذشته نیاز به تجهیزات و فناوری‌های مدرن به منظور تسهیل کارهای روزمره احساس می‌شود. یکی از وسایلی که می‌تواند برای ساکنین در آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی ضرور به حساب آید و نقش مهمی در امنیت آن‌ها ایفاد کند، آیفون تصویری است. 5 برند برتر آیفون تصویری در این مقاله معرفی شده‌اند.

خرید یک آیفون تصویری خوب چه مزایایی دارد؟

ساکنین آپارتمان‌ها با استفاده از این ابزار می‌توانند به راحتی مراجعین به منزل خود را از طریق مشاهده چهره شناسایی کنند و از این طریق امنیت خود را فراهم کنند. امروزه کمتر آپارتمانی را می‌توان یافت که از آیفون‌های تصویری در آن استفاده نشده باشد. شرکت‌های زیادی در زمینه طراحی و تولید این مدل از آیفون‌ها فعالیت می‌کنند و مدل‌های مختلفی از آن را تولید و به بازار عرضه می‌کنند که همین امر باعث سردرگمی افراد حین خرید آیفون برای منازل مسکونی می‌شود. در این قسمت ما شمارو با ویژگی های مهم در خرید آیفون تصویری آشنا میکنیم.

تعمیر آیفون تصویری

تعمیر آیفون تصویری شاید یکی از پرچالش‌ترین بخش‌های تعمیر و نگه‌داری یک ساختمان، محل سکونت و کار باشد. در شرایط کنونی، قیمت ایفون تصویری که در مدل‌های مختلف طراحی و تولید شده‌اند بسیار گران است و از طرف دیگر تعداد تعمیرکاران فعال در حوزه این وسایل الکترونیکی نیز زیاد است.
همین موضوع باعث می‌شود تا کسانی که نیاز به دریافت خدمات تعمیرات چنین دستگاه‌هایی را دارند به طور معمول سردرگم شوند و همواره به دنبال تعمیرکارانی مطمئن و خبره باشند تا در سریع‌ترین زمان ممکن بهترین خدمات را دریافت کنند.

 

مشخصه‌های یک شرکت برتر تعمیر آیفون تصویری

همانطور که گفته شد تعداد تعمیرکارانی که در حوزه برطرف کردن مشکلات آیفون‌های تصویری کار می‌کنند زیاد هستند که قطعا همانند دیگر صنف‌های موجود در بازار، برخی از آن‌ها به صورت حرفه‌ای و البته منصفانه کار می‌کنند و برخی دیگر شاید جنبه انصاف را رعایت نکنند و شاید هم در زمینه عیب‌یابی و برطرف کردن مشکلات مربوط به این دستگاه‌های الکترونیکی تجربه و تخصص کافی را نداشته باشند. در ادامه این بخش‌، مشخصه‌های مهم یک شرکت برتر فعال در این حوزه را بررسی خواهیم کرد.

یکی از بهترین شرکت‌های تعمیر آیفون تصویری ایمن تک است.

اعزام فوری تعمیرکار برای تعمیر آیفون تصویری در محل

یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های شرکت‌های تعمیراتی خوب در این حوزه، امکان ارسال متخصص و تعمیرکار به محل است. بدیهی است که آیفون تصویری یکی از بخش‌های امنیتی هر خانه یا محل کار به حساب می‌آید. عدم وجود این ابزارها در محیط ممکن است از یک طرف با آسان کردن فرایند نفوذ، باعث جذب سارقین به محل مربوطه شود و از طرف دیگر دردسرهای زیادی را در زمینه باز کردن، کنترل و مدیریت درب‌های ورودی را ایجاد می‌کند که چنین اتفاقاتی به هیچ وجه برای هیچ کس خوشایند نیست.

تعمیر 5 برند برتر آیفون تصویری

در عین حال آیفون تصویری ابزاری است که بخشی از آن روبروی درب ورودی و بخش دیگر آن داخل خانه نصب شده است و فرایند جداسازی و انتقال آن به تعمیرگاه، علاوه بر ایجاد مشکلات امنیتی، بسیار دشوار و چالش برانگیز است.
این دلایل باعث می‌شود تا بسیاری از مجموعه شرکت های برتر تعمیر آیفون تصویری امکان اعزام تعمیرکار به محل را داشته باشند و در سریع‌ترین زمان ممکن امکان برطرف کردن مشکل ایجاد شده برای دستگاه را در اختیار شما قرار دهند. فرایند کاری این افراد به این صورت است که پس از تماس با مراکز ارائه دهنده این خدمات، یک تعمیرکار به محلی که شما اعلام کرده‌اید اعزام می‌شود.
تعمیرکار موظف است که پس از رسیدن به محل، در گام ابتدایی آیفون تصویری را بررسی کرده و ریشه مشکل را شناسایی کند. تعمیرکار در صورت امکان، فرایند تعمیراتی را در محل آغاز می‌کند و در همانجا دستگاه تعمیر شده را در اختیار شما قرار می‌دهد. با این حال در برخی از شرایط خاص و نادر ممکن است فرایند تعمیراتی در محل قابل انجام نباشد و در این صورت دستگاه به مرکز تعمیراتی ارسال شده و پس از انجام فرایند مربوطه در سریع‌ترین زمان ممکن برای نصب دوباره به محل ارسال خواهد شد.

متخصصین مجرب و حرفه‌ای

یک شرکت فعال در حوزه تعمیر آیفون تصویری در باید متخصصین مجرب در حوزه الکترونیک را در اختیار داشته باشد. این متخصصین باید با برندهای مختلف آیفون‌های تصویری موجود در بازار آشنایی کامل داشته باشند و بتوانند تمامی دستگاه‌های موجود در بازار که شما ممکن است از آن استفاده کنید را تعمیر کنند.
تعمیرکار خوب باید بتواند در سریع‌ترین زمان ممکن فرایند عیب‌یابی را آغاز کنند و مشکل یا خرابی احتمالی دستگاه را بدانند. در بسیاری از موارد یکی از قطعات الکترونیکی موجود در آیفون‌ها با مشکل مواجه می‌شود که برای تعمیر، نیاز به تعویض آن قطعات وجود خواهد داشت.
قطعاتی نظیر دوربین و سنسور، صفحه کلید، میکروفن دریافت کننده صدای محیط و افراد، اسپیکر پخش‌کننده صاحب خانه و در عین حال بخش دکمه‌ها یا نمایشگر از جمله قطعاتی هستند که ممکن است در صورت بروز اتفاقات ناگواری نظیر وارد شدن ضربه، نوسان برق یا آب‌خوردگی خراب شوند.
از طرف دیگر، ممکن است سوختگی یا ترکیدگی یک خازن یا نیم‌سوز شدن آی‌سی‌های موجود در بورد مداری دستگاه عامل اصلی خرابی باشد. با توجه به این موضوع، تعمیرکار باید در سریع‌ترین زمان ممکن بتواند عامل اصلی مشکل را تشخیص داده و بر اساس آن اقدام به برطرف کردن عیب ناشی از آن کند.

چرا باید شرکت برتر تعمیر آیفون تصویری را معرفی کرد؟

تعمیر آیفون تصویری به گونه‌ای نیست که افراد همواره به آن نیاز داشته باشند. به طور معمول آیفون‌های تصویری موجود در بازار دوام و طول عمر مناسبی دارند و صرفا در صورت بروز اتفاقات ناگوار یا پایان عمر مفید آن‌ها است که افراد نیاز به دریافت خدمات تعمیراتی آن‌ها پیدا می‌کنند.
همین موضوع باعث می‌شود تا احتمالا در زمانی که نیاز به دریافت این خدمات پیدا می‌کنید، نه تنها خودتان، بلکه اطرافیان و آشنایان نیز تعمیرکاران حرفه‌ای و موفق فعال در این حوزه را نشناسند و دست کم برای مدت زمانی طولانی برای انتخاب یک تعمیرکار حرفه‌ای، منصف و البته قابل اعتمال سردرگم شوید.
شرکت های برتر تعمیر آیفون تصویری معمولا تبلیغات زیادی در فضای اینترنت نمی‌کنند. این در حالی است که امروزه بسیاری از افراد برای پیدا کردن مراکز خوب و مناسب برای دریافت و خرید یک کالا یا خدمات در اینترنت دست به جست و جو و بررسی مراکز فروش یا ارائه دهنده خدمات می‌کنند.
این موضوع در کنار اینکه بسیاری از افراد به صورت معمول نیازی به تعمیر آیفون تصویری پیدا نمی‌کنند باعث شده تا بسیاری از افراد شاید تا به حال، هرگز گذرشان به شرکت‌های فعال در این حوزه خدماتی نیافتاده باشد و افراد قابل اعتماد در این زمینه را نشناسند.
چالش‌هایی که در بالا توضیح دادیم باعث شد تا تصمیم بگیریم که به صورت اختصاصی، مطلبی برای معرفی ۱۰ شرکت برتر تعمیر آیفون تصویری را منتشر کنیم. با این مطلب همراه ما باشید تا تا تعدادی از تعمیرکاران حرفه‌ای فعال در این حوزه را به شما معرفی کنیم.

 

معرفی شرکت‌های برتر تعمیر آیفون تصویری

پیش از هر چیز بهتر است این نکته را در نظر داشته باشید که در این مطلب صرفا تعداد ۱۰ شرکت تعمیراتی فعال در این حوزه آمده است و لزوما به معنای آن نیست که شرکت‌ها و تعمیرکارانی که در این لیست نیامده‌اند از لحاظ موارد ذکر شده شامل تجربه، مطئمن بودن یا منصف بودن دست کمی از تعمیرکارانی که نام آن‌ها ذکر می‌شود دارند.
به یاد داشته باشید که این مطلب صرفا برای افرادی است که در زمینه انتخاب یک تعمیرکار قابل اعتماد با چالش مواجه هستند و همین موضوع باعث سردرگمی آن‌ها شده است. ما در این مطلب تلاش کرده‌ایم تا با معرفی تعمیرکاران برتر به چنین افرادی کمک کنیم.
با توجه به این موضوع اگر شما تعمیرکارانی مناسب برای آیفون تصویری را می‌شناسید و به آن‌ها اطمینان دارید، در زمان نیاز به دریافت این خدمات می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید.

مقالات مرتبط: معیارهای ارزیابی کیفیت خدمات تعمیر آیفون تصویری

5 برند برتر آیفون تصویری

شرکت‌های برتر تعمیر آیفون تصویری در تهران

در ادامه، نام ۱۰ شرکت برتر تعمیر آیفون تصویری همراه با آدرس‌ آن‌ها ارائه می‌شود:

1. ایمن تک

این شرکت در زمینه فروش انواع و تعمیر آیفون تصویری و دیگر سیستم‌های حفاظتی فعالیت می‌کند. این شرکت همچنین امکان اعزام تعمیرکار و ثبت سفارش در این خدمات را به صورت اینترنتی دارد. همچنین شما می‌توانید از طریق وب سایت این شرکت به صورت اینترنتی محصولات مربوط به سیستم‌های حفاظی از برند‌های مختلف را خریداری کنید و از آن طریق سفارش نصب در محل آن‌ها را نیز ثبت کنید. از این قسمت می‌توانید سایت این شرکت را مشاهده کنید.

2. کو‌ما‌کس‌ ‌لند:

که واقع در لاله زار، پاساژ 110، در تهران است. این شرکت تعمیر آیفون تصویری امکان تعمیر انواع برند‌های موجود در بازار را دارد و در عین حال در وب سایت خود اعلام کرده که امکان ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعته شبانه روز در هفت روز هفته را دارد. این شرکت امکان ثبت سفارش اعزام تعمیرکار به محل را محله‌های مختلف در شمال و شرق، مرکز و جنوب و غرب تهران را دارد.

3. آیفون سازان:

این شرکت دارای چهار شعبه در مناطق مختلف تهران شامل پونک، لاله‌زار، جوادیه و نازی‌آباد است و امکان ارائه خدمات بیست و چهار ساعته برای تعمیر آیفون تصویری را در تمامی مناطق تهران دارد. گفتنی است که شرکت امکان تعمیر اکثر برند‌های موجود در بازار را دارد و محدودیتی در زمینه ارائه خدمات از لحاظ نوع دستگاه و زمان تعمیر را ندارد.

4. خدمت از ما:

هر چند که خدمت از ما به صورت انحصاری در زمینه تعمیر آیفون تصویری فعالیت نمی‌کند، اما امکان دسترسی سریع به متخصصین در حوزه‌های مختلف را به صورت سریع و بهینه‌ را فراهم کرده است. شما می‌توانید از طریق وب سایت یا اپلیکیشن این سرویس ویژه، خدمات مورد نظر خود، مثل تعمیرکاران آیفون‌های تصویری را انتخاب کرده و بر اساس آن اقدام به دریافت خدمات مربوطه در محل کنید.

5. سنجاق:

این سرویس نیز همانند خدمت از ما صرفا متخصصین فعال در حوزه‌های مختلف را به شما معرفی خواهد کرد. با توجه به این موضوع می‌توانید متخصصین و تکنسین‌های حوزه تعمیراتی را پیدا کرده و درخواست دریافت خدمات آن‌ها را ثبت کنید. به یاد داشته باشید که این سرویس اینترنت تنها وظیفه معرفی متخصصین در حوزه‌های مختلف را به شما دارد و فرایند کاری آن، چیزی شبیه به «اپلیکیشن‌های تاکسی‌یاب اینترنتی» است؛ البته با این تفاوت که به جای راننده و ماشین، امکان درخواست متخصصین و تکنسین‌ها در حوزه‌های مختلف را برای شما فراهم می‌کند.

6. آچاره:

آچاره نیز همانند دو مورد پیشین، یعنی سنجاق و خدمت از ما متخخصین مختلفی را در حوزه‌های گوناگون به شما معرفی می‌کند. یکی از خدمات ارائه شده در این سرویس اینترنتی نیز سفارش دریافت خدمات از تعمیرکاران آیفون تصویری است.

7. تعمیر پارسیان:

یکی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات تعمیراتی در نقاط مختلف شهر تهران است. شما می‌توانید خدمات تعمیراتی مربوط به آیفون‌های تصویری را از این شرکت درخواست کنید و این خدمات را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنید.

8. الکترام:

این شرکت نیز با تجربه یک دهه در زمینه تعمیرات آیفون‌های تصویری می‌تواند خدمات مورد نظر را به شما ارائه دهد. در صورتی که تمایل به خرید آیفون تصویری یا تعمیر آن دارید، می‌توانید از این شرکت خدمات مربوطه را دریافت کنید. این شرکت امکان ثبت سفارش خرید یا دریافت خدمات تعمیراتی را به صورت تلفنی و اینترنتی نیز دارد.

9. آیفون کار:

یک شرکت تخصصی فعال در حوزه آیفون تصویری است. تعمیر و نصب این محصولات الکترونیکی تخصص این شرکت است و می‌توانید در تمامی نقاط تهران، از شمال، شرق، غرب و جنوب خدمات این شرکت را دریافت کنید. این شرکت اعلام کرده که می‌تواند امکان اعزام سریع نیروی فنی، همراه با کارشناسان و تعمیرکاران متخصص و حرفه‌ای را در کنار گارانتی و ضمانت مربوط به خدمات به شما ارائه کند. دفتر مرکزی این شرکت در خیابان ستارخان قرار دارد.

10. فازینو:

هر چند که فازینو به صورت اختصاصی در زمینه اعزام نیروی متخصص برقکار و تعمیرکار فعالیت می‌کند، شما می‌توانید امکان نصب و تعمیر آیفون تصویری را نیز از طریق این شرکت داشته باشید. در صورتی که نیاز به دریافت خدمات تعمیراتی برقی یا الکترونیکی در محل داشته باشید، این شرکت می‌تواند به شما کمک زیادی کند و امکاناتی ویژه را در اختیار شما قرار دهد.

 

ویژگی‌های مهم در زمان خرید آیفون تصویری

در زمان خرید هر یک از 5 برند برتر آیفون تصویری با مدل‌های مختلفی روبرو می‌شوید که هر کدام قابلیت‌ها و ویژگی‌های متعدد دارند. به همین دلیل می‌توان با اولویت‌بندی یک سری از ویژگی‌ها انتخاب راحت‌تری برای خرید داشت.

 ابعاد صفحه نمایش :

معمولا ابعاد صفحه نمایش این مدل از آیفون‌ها از 3.5 تا 10 اینچ متغیر است. هر چه ابعاد صفحه نمایش در آیفون‌های تصویری بزرگ‌تر باشد بالطبع قیمت آن بالاتر بوده و همچنین می‌تواند عمق و جزئیات بیشتری از فضای بیرون را نمایش دهد. پس در هنگام خرید این مدل از آیفون باید با توجه به بودجه و میزان جزئیات نسبت به انتخاب ابعاد صفحه نمایش اقدام کنید.

میزان وضوح و کیفیت تصویر :

یکی از نکات مهم که در زمان خرید آیفون تصویری باید مدنظر قرار بگیرد میزان وضوح تصویر و همچنین قابلیت دید در شب است. هر چه میزان وضوح تصویر در آیفون تصویری بیشتر باشد، جزئیات بیشتری به نمایش درآمده و در افزایش سطح ایمنی آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی تأثیر بسزایی دارد. همچنین قابلیت نصب دوربین دید در شب یکی از مواردی است که می‌تواند امنیت مجتمع‌های مسکونی در ساعات شب را به خوبی تأمین کند.

میدان دید دوربین :

در زمان خرید آیفون تصویری میدان دید آن را مورد بررسی قرار دهید. میدان دید در این آیفون‌های معمولا 90 و 180 درجه است. بالطبع خرید آیفون با قابلیت میدان دید 180 درجه در اولویت قرار دارد زیرا دوربین این آیفون می‌تواند نمای جلوی ساختمان و اطراف را به خوبی پوشش دهد.

داشتن حافظه ذخیره‌سازی :

این قابلیت در آیفون تصویری به شما کمک می‌کند که بتوانید از افراد مراجعه کننده به جلوی درب ساختمان عکسبرداری کرده و آن را در حافظه ذخیره کنید. برخی از مدل‌ها حتی از کارت‌های حافظه نیز پشتیبانی می‌کنند که امکان فیلمبرداری را نیز فراهم می‌کنند. پشتیبانی آیفون از کارت حافظه باعث می‌شود که با ذخیره تصویر افراد مراجعه کننده، سطح ایمنی آپارتمان یا مجتمع مسکونی به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

قابلیت Intercom یا ارتباط دو طرفه :

یکی از ویژگی‌های مهم در هنگام خرید آیفون تصویری است که کارایی بی‌نظیری دارد. این قابلیت شرایطی را فراهم می‌کند که شما بتوانید علاوه بر ارتبطا با شخص مراجعه کننده به جلوی درب ساختمان، با واحدهای دیگر یا واحد نگهبانی ساختمان ارتباط برقرار کنید. این ویژگی منحصر به فرد در آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی که تعداد واحدهای زیادی دارند بسیار مناسب بوده و کارایی بی‌نظیری دارد و می‌تواند در تأمین امنیت بهتر ساختمان نقش مؤثری ایفا کند. در این شرایط نگهبان یا مدیر ساختمان می‌تواند به راحتی و با فشار دادن یک دکمه با واحدهای مورد نظر خود ارتباط برقرار کند.

قابلیت انتقال زنگ :

یکی دیگر از قابلیت‌های منحصر به فرد در انتخاب 5 برند برتر آیفون تصویری مدل‌های جدید آیفون تصویری است که در زمان عدم حضور شما در منزل و مراجعه افراد به جلوی درب ساختمان بیشترین کارایی را دارد. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد که کنترل آیفون واحد خود را به یکی دیگر از واحدها بسپارید تا در زمان عدم حضور در منزل، واحد مورد نظر بتواند پاسخگوی افراد مراجعه کننده به منزل شما باشد.

برترین برندهای آیفون تصویری در ایران

5 برند برتر آیفون تصویری در بازار ایران در انواع مدل‌ها از برندهای مختلف داخلی و خارجی در دسترس هستند که می‌توان برای خرید آیفون تصویری یکی از این مدل‌ها را انتخاب کرد. در ادامه با 5 نمونه از بهترین برندهای آیفون تصویری موجود در بازار ایران و مزایای محصولات آن‌ها آشنا خواهیم شد.

برند کوماکس کره

یک برند برتر جهانی است که در بین مردم تمامی نقاط جهان برندی محبوب و پرطرفدار است. این شرکت با بهره گیری از استانداردهای جهانی اقدام به تولید دامنه ای گسترده از محصولات و سیستم های نوین ارتباطی با نیاز های هر منطقه از جهان نموده است. این شرکت رتبه یک در 5 برند برتر آیفون تصویری را داراست.

برند الکتروپیک

برندهای ایرانی در زمینه تولید آیفون از نوع تصویری عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند و محصولاتی را تولید و به بازار عرضه می‌کنند که با نمونه‌های خارجی رقابت کرده و حتی در مواردی عملکرد بهتری از آن‌ها ارائه می‌دهند. شرکت الکتروپیک یکی از همین برندها است که به عنوان یکی از برندهای مشهور و معتبر ایرانی شناخته می‌شود. این برند در طراحی و تولید محصولات خود از مواد اولیه با دوام و با کیفیت استفاده می‌کند و محصولات خود را با طراحی و ظاهر مدرن و جذاب تولید می‌کند. یکی از ویژگی‌های بارز آیفون‌های تصویری تولید شده توسط این برند استفاده از سیستم چهار سیم آنالوک برای سیم‌کشی آیفون است.
از مزایای محصولات تولیدی برند الکتروپیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. ساختار با دوام قطعات و قابلیت تعویض راحت قطعات برای تمام افراد اعم از افراد عادی یا متخصص
2. طول عمر بالای بردهای استفاده شده در آیفون‌های تصویری
3. بهره‌گیری از سیستم IP در محصولات جدید این برند
4.  استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت در ساخت محصولات
5. طراحی مدرن و زیبای محصولات
6. بهره‌مندی از صفحه نمایش با ابعاد 3.5، 4، 5 و 7 اینچ به صورت تمام رنگی
7. بهره‌مندی از صفحه کلید تمام لمسی در برخی مدل‌های جدید
8. پشتیبانی حافظه داخلی و کارت حافظه برای ضبط تصاویر
9. برخورداری از قیمت اقتصادی و مناسب
10.خدمات پس از فروش بسیار خوب

برند تابا

تابا الکتریک نیز یکی از بندهای با سابقه در زمینه تولید آیفون‌های صوتی و تصویری در ایران است که نمونه‌های بسیار خوبی از آیفون تصویری را تولید و عرضه کرده است. محصولات با کیفیت این شرکت فضای رقابتی را بازار به وجود آورده است و شرایطی را فراهم کرده است تا دیگر تولیدکنندگان در تکاپو برای تولید محصولات با کیفیت به منظور جلب نظر مشتریان باشند. یکی از ویژگی‌های بارز محصولات این شرکت استفاده از سیستم چهار سیمه قدیمی در محصولات است.
از مزایای خرید آیفون تصویری تولید شده توسط این شرکت می‌توان به این موارد اشاره کرد:

1. کیفیت برد خوب (در حد متوسط رو به بالا)
2. کیفیت بالای نمایش تصاویر
3. قابلیت نصب به صورت موازی و سری
4. برخورداری از حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
5. دارای صفحه نمایش لمسی
6. پشتیبانی از قابلیت ارتباط دو طرفه (Intercom)
7. قابلیت اتصال به خطوط تلفن (ثابت و همراه)
8. طراحی زیبا و مدرن
9. محدوده قیمت مناسب و خدمات پس از فروش گسترده
10. تنوع بالای ابعاد مانیتور (3.5، 4، 4.3، 7 و 10 اینچ)

=”” width=”300″ height=”60″ />

برند تکنما

آیفون تصویری تکنما یکی از 5 برند برتر آیفون تصویری با جدیدترین و مدرن ترین تکنولوژی های روز دنیا طراحی و تولید میشود و همین موضوع نیز سبب شده تا بازاری کاملا رقابتی را با دیگر برندهای تولید داخل و همچنین برندهای مطرح وارداتی ایجاد کند. در ساخت آیفون تصویری تکنما علاوه بر بکارگیری تکنولوژی روز دنیا همواره سعی شده تا از قطعات بسیار با کیفیتی نیز استفاده شود که همین موضوع دو ویژگی را برای آن ایجاد کرده است که مهمترین آن عملکرد بسیار خوب درب بازکن تصویری تک نما است.

آیفون تصویری سیماران</h4>

سیماران یکی از شرکت‌های شناخته شده در زمینه تولید انواع آیفون‌های تصویری محسوب می‌شود و به جرات می‌توانیم آن را به عنوان یکی از 5 برند برتر آیفون تصویری نیز معرفی کنیم.

 

تعمیر آیفون تصویری شاید یکی از پرچالش‌ترین بخش‌های تعمیر و نگه‌داری یک ساختمان، محل سکونت و کار باشد. در شرایط کنونی، قیمت ایفون تصویری که در مدل‌های مختلف طراحی و تولید شده‌اند بسیار گران است و از طرف دیگر تعداد تعمیرکاران فعال در حوزه این وسایل الکترونیکی نیز زیاد است.
همین موضوع باعث می‌شود تا کسانی که نیاز به دریافت خدمات تعمیرات چنین دستگاه‌هایی را دارند به طور معمول سردرگم شوند و همواره به دنبال تعمیرکارانی مطمئن و خبره باشند تا در سریع‌ترین زمان ممکن بهترین خدمات را دریافت کنند.